Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 31 december 2018

Snow Way!


Ik loop toch wel een beetje achter met kerstkaarten plaatsen inmiddels, dus ga er vandaag maar 2 plaatsen. 
Voor je het weet is het weer voorjaar alhoewel ik toch probeer om het hele jaar door kerstkaarten te maken zodat ik geen stress heb in december maar ondanks dat.......toch nog bijgemaakt dus net voor kerst.
Waarvan deze kaarten en dat zijn dan tevens de laatste van 2018

Wat heb ik gebruikt voor de bovenste:
Cardstock: Whisper White, Garden Green
Dessin- afbeelding: Santa's Workshop
Tekst: Snow Place
Embossing: Softly Falling embossingfolder
Lint: Whisper White
Rhinestones, nietmachine SU


Wat heb ik hier gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Real Red, Garden Green
Embossing: Softly Falling embossingfolder
Sneeuwpoppen: Santa's Workshop
Tekst binnenin: Snow Place

Groetjes
ANITA

Ik wens iedereen een HEEL GOED UITEINDE 
EN EEN CREATIEF 2019

1 opmerking:

  1. Heel erg mooi weer Anita...
    Fijne jaarwisseling en een creatief 2019...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita