Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 3 januari 2019

Nieuwe catalogus en Sale-a-Bration

Welkom Annemarie van Sprundel op mijn Stampin'Up! blog

Iedereen de allerbeste creatieve wensen voor 2019.

Vandaag gaat de nieuwe  catalogus online, voorjaar/zomer. 
Wat staan er weer prachtige dingen in, kwijl....kwijl....!
Ben zelf helemaal weg van de vlinders, stempel, stansen én papier.
Binnenkort laat ik er creaties mee zien.

Dit is de catalogus voorkant.

Ook start vandaag de jaarlijkse Sale-a-Bration actie weer.


De leukste actie van het jaar want bij elke bestelling van €60,00 of een veelvoud daarvan mag je uit deze speciale folder een GRATIS product kiezen. Er staan stempels in, lint, houten vlinders embelishments, dessinpapier, foil papier (folie), een nederlandse tekst! en stansen (bij € 120,00).
Genoeg keus dus.

12.05.18_TH_IMAGES_SAB_PREEARN
In de zijkant kun je de digitale versies van de catalogus en SAB folder vinden. Wil je graag een papieren versie, want die bladert zo lekker door, dan kan ik die tegen betaling van € 1,50 excl. verzendkosten aan je toesturen (of ophalen).
Neem gerust contact met me op ook als je wilt bestellen. Daar is geen party of workshop voor nodig.
De catalogus en SAB folder krijg je ook gratis bij je bestelling van minimaal € 60,00 van mij erbij.


Ook is het nu extra aantrekkelijk om in te stappen en als demo te profiteren van alle voordelen.
Je kunt dat op 2 manieren doen:
1.Kies uit de catalogi je startpakket t.w.v. € 230,00 en betaal slechts € 129,00.
Je krijgt daarbij ook nog een uitgebreid pakket promotiemateriaal incl. catalogussen.

2. Kies uit de catalogi je startpakket t.w.v. €230,00 en kies de speciale Craft and Carry tote t.w.v. € 61,00 en betaal dan € 160,00 incl uiteraard een promotiepakket.
Geen addertjes onder het gras.
Neem gewoon contact om en ik geef je alle informatie.
11.01.18_TH_IMGFRONT_CRAFTTOTE

Dan zijn er nog nieuwe workshops gepland en wel op 15 en 16 januari 19.30 uur.
Je kunt dan veel nieuwe materialen met eigen ogen bekijken en we maken dan uiteraard ook creaties hiermee.
Kosten € 10,00 incl. materialen/koffie/thee/lekkers.
Aanmelden via alakaart@gmail.com

Groetjes
ANITA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita