Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 17 december 2018

Christmas in kraft


Dit is de eerste kaart van de workshop van afgelopen week.
We hebben eens een heel andere kleur gebruikt voor de kerstkaart.
Eigenlijk vond iedereen het best mooi, chique. Dat is natuurlijk wel fijn....
De sneeuwvlokken zijn gemaakt met Chuncky White embossing enamel. 
Zo'n leuk spul om daarvoor te gebruiken en alle dames hadden er nog nooit van gehoord, dus heb ik ze weer wat kunnen leren.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Crumb Cake, Soft Suede
Inkt Soft Suede
Stans: Bethlehem Edgelits
Tekst: set Snow Place (retired)
Linen Thread
Chuncky White Embossing Enamel

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita