Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 2 december 2018

Tunnelkaart


Dit is de 2de kerstkaart van de workshop in november. 
Dit keer hebben we een tunnelkaart gemaakt en natuurlijk ook de voorkant versierd.
De kerstman en slee was wel even knipwerk maar dan kun je hem ook verhoogd opplakken, dat is toch mooier vind ik.


Hier zie de binnenkant met de 'tunnel'
Hier hebben we zilveren glitter sneeuwvlokken in gehangen aan een dun draadje.
Zo leuk als je de kaart opent dan bewegen ze.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Real Red, Whisper White
Glimmer Paper silver 
Dessin: Dasing Along
Inkt: Smokey Slate
Sneeuw: set Snow is Glistening
Afbeelding: dessinpapier Santa’s workshop
Sneeuwvlokken: Swirly Snowflakes thinlits
Tekst: Timeless Tidings
Zilverdraad 15 cm

Groetjes
ANITA

11 en 12 december gaan we nogmaals met kerst aan de slag. 
Wil je ook meedoen, op woensdag 12 december is er nog plaats


1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita