Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 22 december 2018

Christmas Tree


En dan nummer 3 van de december workshop. 
Een CAS kaart (clean and simple) met de kerstboom uit een set die alleen in november verkrijgbaar was, Snow is Glistening.
Nu met witte embossingpoeder, dat bleek toch mooier dan de zilveren.
Op de achtergrond de 3D embossingfolder met kabels.
De tekst staat binnenin op een stuk wit cardstock, zonde om dat aan de voorkant te zetten.
Eenvoudige maar mooie kaart vind ik zelf.
Wat vind jij?

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Garden Green, Whisper White, Soft Suede
Dessinpapier: Trim the Tree (retired)
Embossingfolder: Cable knit Dynamic
Boom: Snow is Glistening
Tekst binnenin: Peaceful Poinsetta
Bomen binnenin: Nature Sings
Bakerstwine: Garden Green
Versamark, wit embossingpoeder
Zilver glitterpapier en sterrenpons
Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita