Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 22 januari 2019

Verrassingen....


Bij de laatste workshop van het jaar vind ik het altijd leuk om mijn workshopdames te verrassen.
Afgelopen december ben ik dus lekker bezig geweest om een hele serie kerstman-kadodoosjes te maken. Hier een deel.....
Er zat een kleine verrassing in.
Het werd gewaardeerd door de dames.
Daarbij was het nog superleuk om ze te maken.....hihi!

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Real Red, Whisper White, Blushing Bride, Basic Black
Cirkelpons, ovaalpons
Hartjesstans
Bakerstwine

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita