Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 26 januari 2019

Vlinders


Dan nog maar een kadodoosje maar dan voor een andere gelegenheid.
Zien jullie die sluiting. Dat is eens wat anders dan een deksel.
Ik vond het patroon op het blog van  Sally Stampers en vond hem zo leuk om voor de januari workshop te gebruiken in combinatie met het vlinderpapier en de stempels.
De dames hebben even zitten puzzelen met de sluiting maar waren uiteindelijk heel blij met het eindresultaat.
Er past een klein kadootje of klein flesje in, dus heel geschikt om weg te geven.
Daarbij haal je het voorjaar een beetje in huis......
Volgende keren de andere workshopmaaksels.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Highland Heather, Whisper White
Dessinpapier: Botanical Butterfly (Sale-a-Brationproduct)
Vlinders: set Butterfly Gala en pons
Lint

Groetjes
ANITA

PS. denken jullie ook nog aan de Sale-a-Bration?
Gratis producten uitzoeken bij elke € 60,00!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita