Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 25 mei 2020

Wishing You


Op 12 mei liet ik jullie de zakdoekhouder zien.
Onderaan zag je deze uitvoering.
Deze is gemaakt met nieuwe producten uit de catalogus die 3 juni uitkomt.
Deze ziet er qua kleur wat vrolijker uit dan de zwarte en ook hier past een heel pakje papieren zakdoekjes in. Kijk maar!


Je kunt hem zo op je buro zetten, ziet er toch gezellig uit dan een 'gewoon' pakje zakdoekjes dat overal ligt te slingeren.
Hopelijk heb je ze niet nodig......!
Blijf dus gezond.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Terracotta Tile, Whisper White
DSP: Ornate Garden
Rechthoek: Stitched So Sweetly
Tekst: First Frost
Lint: Ornate Garden ribbon Terracotta Tile
Rhinestones

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita