Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 12 mei 2020

Online workshop Zakdookhouder


Gisteravond heb ik weer een online workshop gegeven aan mijn Stampin'Up! workshopdames.
Ze hebben dit zakdoekhoudertjes gemaakt naar een idee van Hélène den Breejen
De dames vonden het zo leuk dat sommige inmiddels al een tweede exemplaar hebben gemaakt.


Zo ziet het er aan de zijkant uit.
Er past precies een pakje papieren zakdoekjes in.
Handig om onder handbereik te hebben.
Omdat ik een werkbeschrijving met foto's moest maken heb ij deze nogmaals gemaakt en die ziet er zo uit


Deze is gemaakt met nieuw papier uit de catalogus die 3 juni ingaat.
Ik geef voor nu alleen de gebruikte materialen van de zwarte variant.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic Black, Daffodil Delight
DSP: Golden Honey (SAB)
Stempelset: Honey Bee
Detialed Bee Dies
Marker: Daffodil Delight
Tekst: Express Yourself (retired)

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Wat leuk zeg! Leuk om erg te geven of voor jezelf. Pakje is zo leeg bij mij met mijn hooikoorts 😂.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita