Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 31 mei 2020

Voor jou van mij


Mijn vriendin van 99 jaar is half april opgenomen in een hospice.
Het is op dit moment niet toegestaan om haar op te zoeken buiten het feit dat ze in Zeist zit. 
Haar dochter woont daar dus voor haar is het gemakkelijker om haar moeder in de buurt te hebben.. 
Wij moeten echter 1 1/2 uur rijden, maar als er weer meer bezoek is toegestaan dan hoop ik haar toch nog te kunnen bezoeken.
Hopelijk gaat dat niet heel lang meer duren want de tijd is kostbaar als je in een hospice zit.
Ik heb voor nu dit kaartje voor haar gemaakt.
Ze houdt heel erg van bloemen dus die moesten er dus op.

Het leven is soms vreemd.
Mijn vriendin is aan haar laatste fase begonnen terwijl gisteren onze kleinzoon is geboren en aan zijn nieuwe leven begint.
Voor hem maakte ik dit kaartje


Het is geen Stampin'Up! maar wilde het toch even laten zien.
De verdere info van dit kaartje staat op mijn andere blog.
Zo dicht staan verdriet en vreugde bij elkaar!

Wat gebruikte ik voor de bovenste kaart:
Cardstock: Real Red, Old Olive, Basic Black, Whisper White
Markers: Real Red, Old Olive
DSP: Peaceful Poppies
Bloem: stempelset Painted Poppies
Stansen: Stitched So Sweetly
Tekst: stempelset Recht uit het hart
Thick Bakerstwine, Rhinestones

Groetjes
ANITA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita