Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 17 juni 2019

Paper Pumpkin kit


Jullie hebben vast wel gehoord van de Paper Pumpkin kit by Shelli die eenmalig in Europa is uitgebracht door Stampin'Up!
Ik heb hem natuurlijk gekocht. Altijd leuk om verrast te worden want het was niet bekend wat er in zou zitten.
Ik kan je zeggen hij is superleuk.
Een hele leuke stempel en 12 kaartjes met bijpassende envelopjes en nog veel meer.
Hierboven zie je er eentje van die ik gemaakt heb met de kit.
De basis is klaar, je kunt hem verder versieren zoals je zelf wilt.
De vogels zijn gestempeld en ingekleurd. De vellum veer zat er ook bij alsmede het fluweellint en het jutelintje.
Zo heb je vrij snel een leuk kaartje gemaakt voor allerlei gelegenheden.

Wat heb ik gebruikt:
Alles uit de Paper Pumpkin kit by Shelli

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Schitterend Anita!! Altijd leuk om verrassingen te krijgen toch!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita