Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 29 juni 2019

All geared up....


Laten we toch maar weer eens een mannenkaart doen.
Ben weer aan de slag gegaan met de Geared Up Garage set.
Blijft zeer geschikt voor de mannen. Ze zijn immers toch allemaal een beetje autogek.....
De achtergrond is ook zelfgemaakt met de autostempel. Handig als je geen passend designpapier hebt.
Tja en wat moet ik hier verder over vertellen?
Alleen wat ik heb gebruikt:

Cardstock: Tranquil Tide, Whisper White, Crushed Curry, Basic Gray
Inkt: Tranquil Tide, Crushed Curry, Basic Gray
Stempelset: Geared Up Garage
Stansset: Garage Gears thinlits
Sleutel: Classic Garage metal Elements
Cord

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Een hele gave en stoere mannenkaart heb je gemaakt Anita!! Heel erg mooi hoe je de achtergrond hebt gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita