Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 23 juni 2019

Boeket vol goede wensen


Vandaag een zonnige kaart op een zonnige zondag.
Heerlijk hé dat zonnetje, kan er van genieten.
Dit kaartje is gemaakt tijdens de workshops van deze maand.
Gewoon een eigen creatie maken met takken en bloemen in een pot.
Super leuk om te doen en alle creaties werden weer anders, dat is nog het allerleukste.

Wil je ook eens met een workshop meedoen?
Op 9 en 10 juli zijn er weer 2 workshopavonden. We starten om 19.30 uur bij mij thuis in Assen.
Het thema is: HAPPY BIRTHDAY
Kosten € 10,00 incl. materialen/koffie/thee/lekkers
Aanmelden kan tot 5 juli a.s.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Mango Melody, Whisper White
Inkt: Mango Melody, Rich Razzleberry, Shaded Spruce, Mint Macaron, Soft Sky
Stempelset: First Frost
Stansen: Frosted Bouquet framelits
Pot: Jar of Love (retired)
Tekst: Boeket vol goede wensen

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita