Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 6 augustus 2018

Love what you do


Morgenavond is hier een vakantie workshop.
Hiervoor heb ik wat voorbeeldjes gemaakt als inspiratie voor de dames.


Ik ben lekker aan de slag gegaan met de nieuwste Incolorkleuren en een nieuwe stempel uit de anual catalogus van dit jaar. 
Helaas is er geen stans bij dus de bloemen heb ik allemaal zelf zitten knippen om verhoogd op te plakken. De teksten komen uit verschillende sets.

Bij Just add Ink hebben ze een foto inspiratie challenge.

Hoop dat dit ook mag.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: alle Incolor kleuren 2018-2020
Inkt: alle Incolor kleuren 2018-2020
Whisper White
Stempelset: Love what you do
Teksten: Love what you do, Tropical Chic, Boeket vol goede wensen
Pons

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Ohhh you have been so busy! And cutting all the flowers yourself must have taken some time. The colours are all lovely and bright. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely rainbow set of Brights Colour Collection cards, Anita. Thankyou for joining in with JAI Inspiration Challenge #420. D x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, een prachtige kaart, mooie kleuren. Vandaag is het lekker koeler om te fröbelen.
    Fijne dag
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita