Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 11 augustus 2018

It's your Birthday


Dit kaartje heb ik al lang geleden gemaakt maar bleek nog nooit op mijn blog verschenen.
Toch vind ik het nog steeds een leuke, fleurige verjaardagskaart
Misschien kan ik er jullie nog mee inspireren.


Dit is de binnenkant.
Een pop-upgedeelte met ballonnen.
Het papier en de stans is helaas al retired.
Ik heb ze nog wel en ga ze zeker nog eens gebruiken.
Leuk en verrassend effect.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Crushed Curry, Whisper White
Inkt: Crushed Curry, Pacific Point, Tangerine Tango
Dessinpapier: Party Animal
Stempelset: Balloon Adventures
Stansen: Balloon Pop-up Thinlits
Lint

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita