Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 31 augustus 2018

Kaart - kado


Jullie hebben nog één van de projecten tegoed van onze Stampin'Up! teamdag in Leens.
Het was Monique haar worshop van de dag.
Wat een leuk project is het toch......!
Hierboven de dichte versie waar ooit nog een teskt op komt als ik weet waar dit mooie ding heen gaat.


Hier opengeklapt met de kaart uit de pocket en de tags waarop ook nog eens tekst komt.


Hier helemaal open. In de doos kunnen ook nog leuke kleine kaarten om het kado helemaal af te maken. Bv zoals de kaart van het vorig topic.
Lijkt het je leuk om eens zoiets te maken? Neem gerust contact met me op om te kijken wat er mogelijk is.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Shade Spruce, Blashing Bride, Whisper White
Dessinpapier: Tropical Escape
Stempelset: Tropical Chic
Stans: Tropical Thinlits
Lint: Texture Weave ribbon
Bakerstwine

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita