Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 21 mei 2020

I'm glad.....

Vandaag het laatste kaartje met de Bonanza Buddies voor nu tenminste.
Ze zullen zeker nog vaker voorbij komen.


Hier heb ik de leuke Toekan op verwerkt.
Gezellig met kadootjes en ballonnen.
Wie wil zo'n kaartje niet in de bus en dan met die geweldige tekst.
Ik vind hem best leuk zo....en jij?
Jammer dat ze na 3 juni uit de collectie gaan, dus wil jij ze nog aanschaffen? Wacht dan niet te lang.

Bij Knutsel en Kadootjes willen ze old stuff zien.
Genoeg retired spul gebruikt

Wat heb ik gebruikt: 
Cardstock: Bermuda Bay, Tangelo Twist (retired), Summer Starfruit (retired), Whisper White
DSP: Carried Away (retired)
Inkt: Tangelo Twist (ret.), Summer Starfruit (ret.), Blueberry Bushel
Stempelset: Bonanza Buddies
Stansen: Bonanza Dies
Tutti Frutti sequins (retired)

Komende week komt er weer een bloghop van de NL Demo's met nieuwe producten uit de catalogus die 3 juni ingaat

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita