Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 17 januari 2019

Joy


Ik spam jullie nog maar eens met een kerstkaart.
Die sneeuwmannen zijn zo gezellig en ik heb nog genoeg van dit papier om er nog meer leuke creaties mee te maken.

Kan meedoen bij 52 weeks to Christmas van deze week

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Garden Green
Dessin en afbeelding: Santa's Workshop
Takje: Detailes Ponsetta thinlits
Tekst: set Snow Glistening
Glitterpapier, sterpons
Zilverkoord

Groetjes
ANITA

8 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart Anita. Die sneeuwpop is superleuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dit kerstkaartje Anita...mooie heldere kleurtjes...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk weer Anita !
    Kom maar op met de volgende kaart met dit leuke papier !

    groeten Ineke
    T 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het sneeuwmannetje is gewoon te leuk!!!
    Dan heb je verder niet veel meer nodig om er een fantastisch kaartje van te maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig zijn deze sneeuwmannetjes, geeft niets we houden van deze spam.
    Lief kaartje....
    Bedankt voor je deelname bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje, mooi papier en zo'n leuke sneeuwman ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, echt kerst!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooi en lief kaartje
    fijn dat je weer meedoet met 52 WTC
    grtjs, martina
    DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita