Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 1 oktober 2018

Nieuwe actie Stampin'Up!


A.s. week is het World Card Making Day en daarom heeft Stampin'Up! een leuke actie bedacht
Op onderstaande lijst van producten krijg je tussen 1 rn 7 oktober 10% korting als je die deze week besteld.6 Oktober gaat er hier een verzamelbestelling weg en wil je meeliften zorg dan dat je bestelling uiterlijk 6 oktober 15.00 uur bij mij binnen is.
Zo bespaar je verzendkosten.

Hier is de lijst:

Klik op de foto om hem te vergroten.

Heb je vragen neem dan conact op.

Dinsdag 9 en woensdag 10 oktober zijn er weer 2 workshops hier bij mij thuis.
Kosten € 10,00 incl. materiaal/koffie/theek/lekkers
Aanvang: 19.30 uur.
We maken een techniekkaart en gaan experimenteren met Brusho
Opgeven kan via alakaart@gmail.com

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita