Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 24 oktober 2018

Brusho maar dan anders.


Nog een voorbeeld van de laatste workshops van Stampin'Up!
Ook dit kaartje is, geloof het of niet, gemaakt met de Brusho.
Dit keer heb ik op een palet wat korrels Brusho vermengd met een drupje water.
De bloem is gestempeld met Versamark en bewerkt met wit embossingpoeder en daarna is elk blad apart flink nat gemaakt met water. Vervolgens een héél klein beetje kleur erin laten lopen en zien wat er dan gebeurd.
Zo ontstaat er vanzelf ergens schaduw, niet te voorspellen waar maar wel een leuk en verrassend resultaat. Drogen met een heattool.
Afwerken met een tekst en je hebt een eenvoudige maar mooie CAS kaart (clean and simple)
Er volgen nog meer van dit soort Brusho kaarten.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Pacific Point, Whisper White
Bloem: Set I Like You
Tekst: Een boeket vol goede wensen
Brusho, Versamark, embossingpoeder, parels

Groetjes
ANITA

PS workshop volgen? Laat het me weten.....

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita