Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 28 oktober 2018

It's a beautiful day


Dit kaartje is bijna hetzelfde als de vorige, althans de eerste opzet.
Ik heb alleen Mixed Mediapapier 300 grams gebruikt en héél veel water om de ingekleurde bloem.
Daar weer blauwe Brusho op gestrooid en dan maar zien wat er gebeurd. 
Wel voorzichtig rondom de bloem anders heb je kans dat het toch daarin doorloopt.
Tekst en Rhinestones erop en klaar....
Eigenlijk vind ik deze kaart nog mooier dan de vorige.
Wat vind jij?

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Pacific Point, Whisper White
Mixed Mediapapier 
Brusho
Bloem: Hosstess set I like you
Tekst: Love what we do
Versamark, embossingpoeder, rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita