Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 18 september 2018

Celebrate


Dit tasje met inhoud een high tea bon kocht ik bij Coffee & Tasty in Assen voor een goede vriendin en haar man die samen 100 jaar werden en daarvoor een feest gaven .
Ik vond het tasje wat saai, helemaal zwart.....
Tja en als je dan een beetje creatief bent dan weet je daar natuurlijk wel raad op..........!


Ik ben lekker aan de slag gegaan met het prachtige dessinpapier van Stampin'Up! Broadway Bound.
Mooi en chic aan de buitenkant en vrolijk aan de binnenkant.
Het idee is van Margriet Siekman die ons een leuke workshop gaf op een teamdag met een tasje met bijpassende kaart. Heet waren wel héél andere kleuren maar toch. Ere wie ere toekomt.


Hier het totale kado van binnen en van buiten.
Zo zie je maar dat van een saai tasje een leuk kado gemaakt kan worden.
Wil je dat nu ook leren dan kan er op verzoek een workshop worden georganiseerd.

Wat heb ik gebruikt:
Kadotas: Coffee & Tasty
Cardstock: Lovely Lipstick, Basic Black, Whisper White
Inkt: Lovely Lipstick
Dessin: Broadway Bound
Doily: Pearlized Doilies
Tekst: Amazing You
Thinlits: Celebrate You
Happy Birthday: set Soutern Serenade
Bakerstwine, Lint

Groetjes
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita