Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 11 maart 2020

Showered with love


In februari zijn er natuurlijk ook nog Stampin'Up! workshops geweest en aangezien ook Valentijnsdag op 14 februari was hebben we toen ook daar wat aandacht aan besteed met deze kaart.
Tuurlijk ook goed bruikbaar voor andere gelegenheden.


Hier een sneakpeak van dichterbij om te laten zien hoe mooi dat papier is. De hartjes zijn metallic, mooi hé?
Het papier is nog te koop tot 2 juni 2020 en staat in de mini-catalogus.
Verder gebruikte ik de paraplu weer om daar de hartjes in op te vangen.....
De dames waren weer heel tevreden met het resultaat.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Real Red, Flirty Flamingo, Basic Black
DSP: From my Heart
Stempel/ponsset: Under my Umbrella
From my heart faceted gems
Lint 

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita