Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 3 maart 2020

Nieuwe GRATIS producten Sale-a-Bration


Vandaag is deel 2 van de Sale-a-Bration ingegaan met nóg meer gratis producten die je kunt uitzoeken bij je bestellingen vanaf  60,00.


Dat wordt winkelen dus.
Je hebt nog tijd tot 31 maart om hier gebruik van te maken. 
Zie aan de linkerkant het 2de deel van de folder.
Wilde je altijd nog wat bestellen .....doe het dan nu en maak gebruik van al die mooie gratis producten.
Ik help je graag verder dus neem gerust contact met me op.

Wil je zelf demo worden dan is dit ook de meest gunstige tijd.
Je krijgt zoveel extraatjes, daar zeg je geen nee tegen.


Betaal €129,00 en zoek voor € 175,00 uit als startpakket.
Daarnaast een mini Stampin'Up! snijmachine, een pakket designpapier en een stempel naar keuze.
Interesse?
Neem contact met me op voor alle informatie.

Ook zijn er nog workshops gepland. Zie onder de tab 'workshops.

Groetjes
ANITA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita