Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 7 februari 2020

We're the best of friends


Weer eens een hele andere kaart voor jullie.
Een lieve vogelkaart.
Soms moet je eens afwisselen toch?
Ik heb de neiging om alleen met producten uit de huidige mini catalogus aan de slag te gaan maar  vergeet dat er in de jaarcatalogus ook prachtige stempels staan zoals deze Free as a Bird stempel.
Dus hier is tie dan....

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Pool Party
DSP: Bird Ballad
Aquarelpapier
Stempel: Free as a Bird
Stans: Stitched Nested Labels
Tekstlabel: Cards & Labels (retired)
Lint: Sycamorestreet Pool Party (retired)

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Toppertje deze kaart. Mooi op elkaar afgestemd en prachtige kleurtjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita