Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 1 februari 2020

Love


Vandaag is de eerste Facebookhop van NL Stampin'Up! demonstratrices met als thema A hop of Love.
Dit kaartje heb ik er voor gemaakt.
Tuurlijk horen hier hartjes bij en dat is gemaakt met nieuwe materialen uit de mini catalogus van Stampin'Up!
Mooi designpapier, bijpassende stempel, Doilies en gems.
Wie wil zo'n kaartje nu niet ontvangen op 14 februari.
Natuurlijk kun je hem voor veel andere doeleinden ook gebruiken.
HIER de link naar mijn facebook en hop dan ook gezellig door naar mijn collega demo's
Bij TGIF challenges is het thema VALENTINE'S DAY!

Wat heb ik geberuikt:
Cardstock: Real Red, Whisper White
DSP: From my Heart
Hart: Heart Doilies
Hartjes en tekst: Forever Lovely
From my Heart faceted Gems

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita