Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 3 januari 2020

Start nieuwe mini catalogus en Sale-a-Bration

Yeahhh eindelijk ie het zover en start weer de jaarlijkse Sale-a-Bration (SAB) actie 
én
de nieuwe mini catalogus (voorheen lente/zomer)
Wat staan er weer mooie stempels, papier etc. in.
Kijk zelf maar, de link staat aan de linkerkant.


De Sale-a-Brationfolder is er ook


Hier staan weer verrassende GRATIS producten in, sommige bij een besteding van € 60,00
en andere bij € 120,00. Zelf als hostess van een party of besteding van € 375,00 is er een superleuke stempelset beschikbaar.
Samen met vriendinnen bestellen kan natuurlijk ook.
Actie duurt tot 31 maart 2020.

Heb je er al eens over gedacht om zelf demo te worden van dit mooie merk?
Ja?
Dan is nu een mooie gelegenheid want je krijgt zoveel extra's als je instapt tijdens de Sale-a-Bration.

Je betaalt € 129,00 en mag voor € 175,00 uitzoeken
Verzendkosten gratis
Gratis stempel uitzoeken naar keuze
Gratis hakker (mini snijmachine)
Gratis pakket van 6 verschillende designpapieren 15,2x15,2 cm


Mocht je hierover nog informatie willen? Ik help je graag vooruit.
Laat het me weten.

Bestellen?
Stuur een mail naar alakaart@gmail.com 
Deze maand betaal je bij mij geen verzendkosten bij besteding vanaf € 50,00.
Bij € 60,00 mag je een GRATIS product uitzoeken uit de SAB folder, bij € 120,00 twee etc.

We gaan weer een leuk Stampin'Up! jaar tegemoet en starten dus met leuke acties.

Workshops staan er ook weer gepland, zie boven onder de tab 'workshops'.

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita