Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 8 januari 2020

Sending.....


Na alle kerstkaarten nu even wat anders.
Dit is nog een kaartje van de workshop van november. 
Niet alle dames hebben hem gemaakt omdat ze geen tijd meer hadden.
We zouden dat in december inhalen maar dat is ook niet gelukt, dus ga ik hem maar plaatsen.
Het is een schattig kaartje met een retired stempelset, maar ik vind hem nog steeds echt leuk en prima bruikbaar voor zowel herfstkaarten als voor een verliefd stelletje of valentijn.
Wat vind jij?

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Early Espresso, Real Red, Very Vanilla
Inkt: Early Espresso, Real Red, Crumb Cake
Markers: Real Red, Old Olive
Stempelset: Hedgehugs (retired)
Hartje: stempelset Fruit Basket (retired)

Groetjes
ANITA




1 opmerking:

  1. Anita, een superlief kaartje, je zou niet zeggen dat het een oude stempel is. Als je die na lange tijd weer uit de kast haalt, is het of je hebt weer was nieuws.
    Groetjes,laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita