Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 5 december 2019

Fijne Kerstdagen


Tuurlijk heb ik ook nog een kerstkaart voor jullie al is het vandaag Sinterklaas!!!
Ben er nog steeds volop aan het maken al zijn ze niet allemaal met Stampin'Up! producten en kun je die zien op mijn andere blog.  
Dit is er weer eentje met de prachtige kerstballen set, het mooie designpapier en het koperfolie.
Blijft me toch een mooie combi, vinden jullie niet?
Ik stuur hem ook weer in voor 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Very Vanilla, Cherry Cobbler
Inkt: Cherry Cobbler, Pretty Peacock, Night of Navy
DSP Wrapped in Plaid
Copper Foil
Embossing: Softly Falling
Kerstballen: Christmas Gleaming
Bakerstwine Cherry Cobbler
Lint Cherry Cobbler
Sterpons

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Is inderdaad een schitterende combinatie, wat een mooie kaart!
    gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een mooi kaart met dat koperfolie wordt het een mooie feestelijke kaart.Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, Anita. Mooie kleuren!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende combinatie Anita mooi gedaan.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita