Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 2 december 2019

December.....

Jeetje het is ook zomaar weer december geworden. 
De laatste maand van het jaar maar ook de laatste maand van de herfst/wintercatalogus.
Wil je hier nog wat uit bestellen wacht dan niet te lang. 
Let wel op de mooie designpapers Brighly Gleaming en Feels Like Frost zijn al uitverkocht.
Alle bestellingen die vóór 15 decemer binnen zijn komen voor kerst nog binnen, daarna .....??

Ik kan jullie ook vast de voorkant laten zien van onze nieuwe voorjaar/zomer catalogus van 2020.


Ziet hij er niet fleurig uit met de 'Poppies' op de voorkant?
Vanaf 3 januari 2020 kun je er uit bestellen en ik kan je zeggen er staan weer beauties van stempels en bundles in.
Ook start dan weer de jaarlijkse Sale-a-Bration.
Er staan weer prachtige gratis artikelen in de speciale folder die je bij elke bestelling vanaf € 60,00 mag uitzoeken.
Dat wordt sparen dus!!


Ook de workshopagenda  is weer bijgewerkt.

Morgen laat ik jullie weer een kaart zien, dus kom gerust weer even langs.
Je reacties worden met veel plezier gelezen.

Groetjes
ANITA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita