Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 11 augustus 2019

Enerverende weken......

Enerverende weken hebben we achter de rug.
Eerst 2 weken mantelzorger geweest voor mijn moeder omdat mijn zus met vakantie was.
Dat was dus niet knutselen, ging gewoon niet met haar erbij.
Vorige week zondag hebben we haar weer naar Brabant gebracht en zijn gelijk even bij mijn schoonmoeder langsgeweest.
Maandagochtend telefoon dat ze 's nachts overleden is.
Weer een enerverende week met de nodige ritten naar Brabant met gister de begrafenis.
Geen rust om te knutselen dus.
Dan nog maar een kaartje plaatsen wat al klaar stond.


Weer eentje met de prachtige Everything is Rosy medley.
Een heel andere kaart dan de vorige maar ook weer helemaal naar mijn zin.
Wat vinden jullie er van?
Hopelijk deze week weer wat tijd voor nieuwe kaarten.

Wat heb ik gebruikt:
Alles is uit de Medley Everything is Rosy

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita