Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 31 juli 2019

Everything is Rosy


Wat ben ik toch verliefd op de Medley Everything is Rosy.
Zo'n mooie kleuren en zo'n mooi papier. Zo'n mooie stempelset.....nouja alles is mooi.....
Dit is een simpele kaart met de stansrand, wat losse takjes en een uitdrukbloem van de set.
Ook de labels zitten erbij en de tekst komt uit de stempelset.
En dan die tekst....zo leuk!
Oja en het designpapier!!!
Je merkt het al ik vind eigenlijk alles leuk van deze mooie set.
Helemaal verliefd dus..........

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White en Night of Navy
De rest uit de Medley Everything is Rosy

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita