Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 5 maart 2019

Wishing you.....


12 en 13 maart waren er hier weer 2 workshopavonden met Stampin'Up! producten.
Het thema was een vleugje Valentijn...
Dit kaartje was één van de projectjes die gemaakt werden.
Schitterend papier en idem dito stempelset is mijn mening.


We hebben een kriscrosskaart gemaakt met een insteekkaart.


Hier een close-up van de insteekkaart.
Mooi hé?
Volgende keer de andere kaart van die dagen.

Wisten jullie dat de volgende workshopdata ook al bekend zijn.
Kijk hiervoor boven in de tab 'workshops'.
Opgeven is noodzakelijk.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Soft Sea Foam
Dessinpapier: All my Love
Inkt: Lovely Lipstick, Soft Sea Foam, Flirty Flamingo
Stempelset: Forever Lovely
Stans: Lovely Flowers Edgelits
Lint: Lovely Lipstick
Rhinestones

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Wat mooi Anita dat zijn inderdaad erg mooie bloemetjes en heerlijk zo'n frisse kleuren !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita