Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 2 maart 2019

Laatste maand Sale-a-Bration

Dit is de laatste maand van de Sale-a-Bration actie. Aangezien deze actie zeer succesvol is en de gratis producten uitgeput raken heeft Stampin; Up! weer wat nieuwe producten daaraan toegevoegd, de 3de ronde dus. 


Het mooie dessinpapier uit de 2de folder is nu ook bij € 60,00 verkrijgbaar zonder de stempelset, dat is leuk nieuws, want het is prachtig papier.

Ben je niet zo van het knippen dan heb ik goed nieuws voor je. Vanaf 1 maart tot 31 maart zijn er coordinerende stansen te bestellen bij de Sale-a-Bration stempels. Leuk toch?

 Lily Framelits Dies
      
Call me cupcake € 33,00                   Lily framelits € 33,00

                            Story Label Punch     
                           Four Seasons framelits € 34,00    Story label punch € 22,00

More than words € 21,00

Kijk voor de 2 SAB folders en de catalogi aan de linkerkant van mijn blog.

Let op de Sale-a-Bration duurt nog tot 31 maart. 

De nieuwe workshops voor maart en april staan onder de 'tab' workshops
Geef je tijdig op want VOL=VOL

Groetjes
ANITA











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita