Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 19 februari 2019

Hoping your day.....


Dit kaartje heb ik een tijdje terug al gemaakt en gecased uit de catalogus.
Het is een stempelset met bijpassende pons en in de voorjaarscatalogus staat er weer een nieuwe stempelset die bij dezelfde pons past.
Voor elke gelegenheid kun je hier kaarten mee maken.
Ik help je graag met je bestelling.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Berry Burst, Whisper White
Dessinpapier: Picture Perfect Party
Inkt: Berry Burst, Bermuda Bay, Lemon Lime Twist, Peekaboo Peach
Stempelset: Varied Vases
Bijpassende pons
Cord: 44 cm
Hoekpons: SU

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita