Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 3 februari 2019

CAS kaart met vlinders


Tja en wat had je nu verwacht...?
Natuurlijk nog een keer vlinders.
Het 3de projectje van de januari workshop.
Nu zijn we weer aan de slag gegaan om zelf een achtergrond te maken, maar nu met slechts 2 kleuren.
Je krijgt nu meer een CAS (clean and simple) kaartje en met deze tekst is die ook voor alle gelegenheden geschikt.
Er liggen nog meer voorbeelden met vlinders die ik heb gemaakt, gewoon omdat het kan....
Die krijgen jullie nog wel te zien, maar voor nu even genoeg vlinders toch?

Wat heb ik gebruikt: 
Cardstock: Whisper White, Grapefruit Grove
Inkt: Daffodil Delight en Grapefruit Grove
Achtergrond en tekst: set Beauty Abounds
Vlinders: set Butterfly Gala
Bakerstwine

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita