Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 9 september 2018

Friend....


Dit kaartje maakte ik bij de presentatie van de nieuwe catalogus op Onstage.
Het was één van de workshops met de nieuwe materialen.
Het nieuwe designpapier is werkelijk geweldig mooi met metallic accenten hier en daar.
Jammer dat je dat op de foto's niet ziet.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Mint Macaron, Whisper White
Vellum
Dessinpapier: Share what you love
Doily: Pearlized Doilies
Stempelset: Love what you do
Velvet Ribbon
Pearls

Wist je trouwens dat alle cardstock maar ook het designpapier bij mij per vel te koop is.
Niet nodig dus om grote pakketten aan te schaffen waar je nooit doorheen komt.
Bekijk alles in de catalogus en bestel gewoon wat je nodig hebt.

Groetjes
ANITA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita