Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 14 mei 2018

Stamparatus nieuws


Toen ik mijn Stamparatus net binnen kreeg moest ik hem natuurlijk ook snel even uitproberen.
Wat kun je gemakkelijk zo'n kaart ermee maken!


Deze stempelhulp is vanaf 1 juni te koop in de nieuwe catalogus. Hij kost € 59,00 en zeker zijn geld waard.
Wil je graag een demo hiermee neem dan even contact met me op.
Ik laat hem graag aan je zien.

Dan nog even wat ik gebruikt heb bij dit kaartje:
Cardstock: Whisper White
Inkt: Marina Mist, Lemon Lime Twist
Happy Birthday: stempelset Perennial Birthday
Tekst Hooray: set Confetti Celebration
Metallic Thread

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita