Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 17 mei 2018

Just for You


Dit kaartje heb ik een tijd geleden al gemaakt uit de vorige catalogus. 
Het stiefkindje stond nog steeds te wachten om op mij blog te komen.
Jammer want ik vindt het nog steeds heel erg mooi.
Helaas is alles retired inmiddels.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Soft Sky
Dessin: Falling in Love
Bloemetjes en tekst: Set So in Love
Band: Detailed Thinlits
Embellishment: Falling in Love
Lint: Very Vanilla

Groetjes
ANITA


1 opmerking:

  1. Prachtige chique kaart Anita.
    Ook je vorig e kaart is heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita