Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 11 maart 2018

Veel liefs


Dit is nog een kaart van het setje dat bij de laatste workshop hier is gemaakt.
Het idee vond ik wederom op Pinterest.
Tijdens deze workshop hebben de dames verschillende kleurproducten/technieken gebruikt. 
Dit is ingekleurd met de watercolor pencils en een waterpenseel. Hierdoor krijg je een mooie rustige pastelachtige kleur terwijl toch met Real Red is ingekleurd.
Volgende keer zal ik de hele set laten zien.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Sahara Sand, Whisper White, Real Red
Inkt: Real Red
Stempelset: In de bloemetjes zetten
Stansen: Petals & More Thinlits
Versamark, wit embossingpoeder, Watercolor Pencils.

Groetjes
ANITA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita