Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 5 maart 2018

Gefeliciteerd

Na ruim 1 1/2 week ziek zijn ben ik er weer. Nog niet topfit maar fit genoeg om weer wat nieuws te posten. Wat een hartnekkige griep.....


Een eenvoudige kaart dit keer.
Niet minder mooi vind ik.
Dit designer paper is uitermate geschikt om in te kleuren zodat het altijd bij je cardstockkleuren past.
Hoe handig....

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Calypso Coral en Whisper  White
Inkt: Calypso Coral
Dessinpapier: Petal Passion Designer paper
Vogel: stempelset  In de bloemetjes zetten
Lint, embelishments

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Het is niet altijd nodig om heel veel tijd in een creatie te steken. Ook een eenvoudig kaartje doet het heel goed.
    Kei leuk gemaakt!!!
    Veel beterschap.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje ! Nog veel beterschap !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita