Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 1 mei 2017

Van harte


Voor de vrouw van een sportvriend maakte ik deze kaart.
Het model hebben jullie al eerder langs zien komen maar dan een beetje anders gestempeld.
Het blijft een leuk model van Dutch Doobadoo.


Ik gebruikte wel dezelfde stempelset als bij de andere kaart.

Model: Dutch Doobadoo
Cardstock: Lost Lagoon, So Saffron, Whisper White
Inkten: Lost Lagoon, So Saffron, Calypso Coral, Early Espresso, Wild Wasabi
Stempelsets: Delicate Details, Avant Garden, Any Occasion
Afgewerkt met lint

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita