Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 5 mei 2017

Happy Birtday to a very special person


Bij deze kaart ook weer lekker gespeeld met inkten en een waterpenseel.
Ook bij deze kaart heb ik de kantranden weer gestempeld met Versamark en daarop clear embossingpoeder gebruikt zodat ze een beetje donkerder blijven.
De achtergrond is gemaakt met Stampin'Up! inkt en een waterpenseel.
Daarna heb ik wat takjes gestempeld op de achtergrond en takjes en bloemen op een apart stuk aquarelpapier en die uitgestanst en in een mooie compositie op de kaart geplaatst met gluedots.
Zelf vind ik hem wel heel mooie geworden.

Cardstock: Flirty Flamingo, Dapper Denim, aquarelpapier
Inkten: Flirty Flamingo, Dapper Denim, Emerald Envy, Sweet Sugarplum
Kantrand: set Delicate Details
Bloemen: Oh so Succulent
Stansen: Succulent Framelits
Glittersteentjes, waterpen

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita