Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 14 februari 2015

Valentijn


En dan is het 14 februari en dus Valentijnsdag.
Wij doen daar niets speciaals mee, kan ook niet want mijn man zit heel ver weg voor zijn werk.
Afgelopen twee weken had ik hier 2 workshops waar dit is gemaakt op speciaal verzoek van de dames.
Het viel in de smaak dus mag ik het geslaagd noemen.


Hier de kaart uit de bag.
Tuurlijk ook goed te gebruiken voor een verjaardag.
Ik heb enkele voorbeelden gemaakt dus de andere volgen nog.

Cardstock: Real Red, Basic Black
Dessinpapier: Stacked with Love
Glitterpapier: SU
Zakje: Mini Treat Bag Thinlits
Randje: Finishing Touches Edgelits
Lint: real red
Binnenkant
Afbeelding: Cheerful Critters
Tekst: Perfect Pennanta
Labelpons
Lintje, nietmachine SU en Blendabilities

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita