Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 21 februari 2015

Lotus Blossom


Wat een superleuke set is het toch die Lotus Blossom, te stempelen als '3D'.
Je krijgt hem nog gratis ook bij besteding van € 60,00 uit de catalogi en dat allemaal tijdens de 
Sale-a-Bration.
Leuk toch?

'Oranje'kaart
Cardstock: Calypso Coral en Whisper White
Inkt: Calypso Coral, Pink Pirouette, Old Olive en Pear Pizzazz
Bloem: stempelset Lotus Blossom
Blad: stempelset Kinda Electic
Tekst: set Big Day
Rhinestones, pomponlint


Tijdens de workshops zijn er kaartjes gemaakt in beide kleuren en met bijpassende envelopjes.
De enveloppen zijn gemaakt met de enveloppunchboards van Stampin'Up!
Een super handige tool waarmee je zo'n 166 verschillende maten enveloppen kunt maken, dus nooit meer zonder flop.


Ook is er inmiddels weer een nederlandstalige tekstset genaamd K.J.E.G. wat betekent Koop Je Eigen Geschenk, ook al zo'n leuke set met meerder leuke teksten.

'Paarse' kaarten:
Cardstock: Rich Razzleberry en Whisper White
Inkt: Rich Razzleberry, Blackberry bliss, Old Olive en Pear Pizzazz
Bloem: stempelset: Lotus Blossom
Vlinders: set Papillon Potpourri
Onderste tekst: KJEG
Rhinestones
Enveloppunchboard

Vind je het ook leuk om eens een workshop te volgen kijk dan onder het tabje 'Workshops' bovenin, daar staan de data en verder informatie.
Ook bestellen kan uiteraard via de mail
De digitale catalogi staan aan de linkerkant op dit blog.
Laat het me weten en ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op.
De Sale-a-Bration actie loopt nog tot 31 maart a.s.
Lijkt het je leuk om zelf demonstratrice te worden?
Ook dat kan natuurlijk.
Gezellig als je in mijn team instapt.
Ik zal je helpen met je opstart en alle verdere informatie.

Groetjes
ANITA




1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita