Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 18 november 2014

Celebrate the Season


Natuurlijk is iedereen inmiddels met de kerstkaarten bezig.
Ik ook dus.
Ik wissel de Stampin'Up! kaarten af met andere merkspullen en die kun je dus ook op mijn 
Dit is een vrij eenvoudige kaart waarbij de witte sneeuwvlokken gestempeld zijn met Versamark en bewerkt met wit embossingpoeder. 
Daarna de achtergrond met een spons bewerkt met inkt en de andere sneeuwvlokken en de tekst gestempeld met Lost Lagoon.

Sneeuwvlokken en tekst: set Endless Wishes
Inkt: Lost Lagoon
Sterrenpons
SU glitterpapier
Rand: marker Lost Lagoon

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita