Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 10 november 2014

Kleine kadootjes


Dit zijn leuke kadootjes die ik gemaakt had voor mijn klanten en voor workshopdames.
Zeer handig en snel te maken met de enveloppunchboard van Stampin'Up!
Binnen in zit een verpakte lekkernij.
Het papier komt uit een ouder winterblokje en de stempel is van stempelset 
A Fitting Occasion. De afwerking is met verschillende kleuren bakerstwine.

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk om te krijgen en ziet er erg lief uit. Ik denk dat het ook erg leuk is ze te geven (•◡•)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er super leuk uit. Lekker kleurrijke kadootjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita