Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 9 augustus 2013

Happy Birthday


Vandaag is het mijn beurt weer om iets te plaatsen op het Stampin'Up! Inspiratieblog
Ik ben aan de slag gegaan met één van de nieuwe stempelsets uit de nieuwe catalogus.
Het is een dubbele pocketkaart die aan beide zijden open is.
De volledige uitleg hoe hij gemaakt wordt staat op het Inspiratieblog, dus ga daar kijken als je hem na wilt maken.


Dit is de label uit de pocket.
Hoop dat jullie hem leuk vinden en lees graag jullie reacties.

Cardstock: Whisper White
Designer Series Paper Patterns Stack 
Framelits Window Frames Collection
Paperpiercing set
Bloem: set Gifts of Kindness
Inkt: Coastal Cabana
Vlinder: set Polka Dots Pieces
Inkt: Soft Suede
Tekst pocket: set Stacks of Wishes
Hartjespons en SU glitterpapier
Parels, lint 

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Super leuk kaartje. Leuk dat je dezelfde kleur papier hebt gebruikt, maar dan met een ander design. Ik ben meteen ff gaan spieken op de inspiratieblog. Nu weet ik ook waarom die zo heet. :)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita