Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 3 augustus 2013

Flowers say..........


Ondanks het warme weer gaat het lekker met knutselen.
Geen verplichte dingen maar lekker vrij aan de slag, niets hoeft alles mag.
Al rondsurfend op blogs die ik volg vond ik de challenge bij Cards & Scrap.
Je moet een een digitale tekststempel gebruiken die op dit blog is verschenen.
Ik heb voor deze gekozen

Ik heb wel de rand eraf geknipt en die vervangen door een geschulpte cirkel in bijpassend cardstock en ik heb hem enigszins verkleind
Hoop dat dat geen probleem is. Wil hem niet laten overheersen.
Ik ben tevreden, jullie ook?

Inkt en papier: Bermuda Bay
Rand: Gingham
Bloemset: Mixed Bunch met bijpassende pons
Parel

Groetjes
ANITA





6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartje heb je gemaakt!! Mooie kleur! Leuk dat je meedoet bij Cards & Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt!!!
    Leuke tekst stempel/digi heb je gebruikt.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging deze week van Card & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje. De digi past heel goed bij je kaart. Leuk dat je de grote bloem naar voren hebt laten komen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk Anita, ben maar direct ook hier volger geworden dan blijf ik op de hoogte!! Las dat je 18 september weer een workshop hebt, de middaguurtjes spreken mij wel aan maar ik wacht even af wat je er nog meer over bekend gaat maken!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi hoor mooie kleuren hou ik van. Bedankt voor je deelname aan cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Super tekst heb je gekozen.
    Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita