Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 10 maart 2013

Workshop en nieuwe actie


Afgelopen woensdag had ik thuis weer een groep voor een Stampin'Up! workshop.
We hebben een leuke kaart gemaakt en iedereen ging zeer voldaan weer naar huis en willen graag nog een keertje terugkomen.
Wil je ook graag een workshop waarbij JIJ gastvrouw bent dan is er vanaf € 200,00 aan verkopen nog een leuke verrassing die je mag besteden in de catalogus.
De Sale-a-bration loopt ook nog tot 22 maart waarbij je bij elke € 60,00 besteding gratis een leuke set mag uitzoeken. Let wel op dat je niet te lang wacht want je betaling moet binnen zijn vóór die datum zodat er dan ook besteld kan worden.
Deze maand heb ik nog een leuke actie en zal ik vanaf € 60,00 de verzendkosten voor mijn rekening nemen.
Vanaf 1 april kom ik met een nieuwe actie die ook langer zal duren.
Mijn emailadres vind je in de zijkant evenals de digitale catalogi.

ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita